Kraj | Szacowany czas dostawy | Koszt dostawy |
Austria | 3 dni | 5€ |
Belgia | 3 dni | 5€ |
Bułgaria | 3 dni | 5€ |
Chorwacja | 3 dni | 5€ |
Czechy | 2 dni | 5€ |
Dania | 3 dni | 5€ |
Finlandia | 3 dni | 5€ |
Francja | 3 dni | 5€ |
Niemcy | 3 dni | 5€ |
Grecja | 3 dni | 5€ |
Węgry | 2 dni | 5€ |
Irlandia | 3 dni | 5€ |
Włochy | 3 dni | 5€ |
Holandia | 3 dni | 5€ |
Polska | 2 dni | 5€ |
Portugalia | 3 dni | 5€ |
Rumunia | 2 dni | 5€ |
Słowacja | 2 dni | 5€ |
Hiszpania | 3 dni | 5€ |
Szwecja | 3 dni | 5€ |
USA | 5 dni | 6€ |
Mamy 14-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania przesyłki na zgłoszenie zwrotu.
Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś – nieużywany, nie noszony, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz także musiał dostarczyć paragon lub dowód zakupu.
Aby rozpocząć zwrot, prosimy o kontakt pod adresem info@karambitshop.eu. Prześlemy Ci szczegółowe instrukcje, jak i gdzie wysłać paczkę ze zwrotem. Produkty wysłane bez wcześniejszej autoryzacji zwrotu za pomocą e-maila nie będą akceptowane.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem info@karambitshop.eu.
Uszkodzenia i problemy
Prosimy o sprawdzenie zamówienia przy dostawie i natychmiastowy kontakt z nami, jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. Pozwoli to na ocenę problemu i szybsze jego rozwiązanie. Reklamacje dotyczące błędów w dostawie lub rozbieżności w typie lub jakości produktu muszą zostać zgłoszone w ciągu 48 godzin od dostawy. Reklamacje zgłoszone po upływie tego terminu nie będą akceptowane.
Wyjątki / przedmioty bezzwrotne
Niektóre produkty nie podlegają zwrotowi, w tym produkty na zamówienie, takie jak spersonalizowane lub specjalne zamówienia. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące możliwości zwrotu produktu, skontaktuj się z nami.
Niestety nie przyjmujemy zwrotów kart podarunkowych.
Zwrot kosztów
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu, powiadomimy Cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zwrócona kwota zostanie automatycznie przetworzona na metodę płatności, którą użyłeś. Prosimy pamiętać, że może minąć trochę czasu, zanim Twoja bank lub firma wydająca kartę przetworzy i zaksięguje zwrot.